محبت کے نام پہ دھوکے سے بچنے کی 6 نشانیاں

Spread the love

محبت کے نام پہ دھوکے سے بچنے کی 6 نشانیاں

محبت نئے ماہ و سال کے ساتھ ہمیشہ کی طرح جاری ہے اور اب بھی روئے زمین پر لاکھوں افراد کسے ایسے کی تلاش میں ہیں جو انہیں ایسے چاہے جیسا چاہنے کا حق ہے،، لیکن تعلق اور مشاورت کی ماہر نفسیات برطانوی ڈاکٹر

جارجینا بارنیٹ

نے متنبہ کیا ہے کہ لوگ اپنی محبت پر گہری نظر رکھنا چاہتے ہیں۔ ماہر نفسیات کے مطابق وہ چھ نشانیاں جو ظاہر کر سکتی ہے کہ کوئی آپ سے جھوٹ بول رہا ہے درج ذیل ہیں

بے مروت گفتگو

بات چیت میں اختصار ایک اچھا اشارہ ہے جس سے سمجھا جا سکتا ہے کہ ممکنہ طور پر دوست فون پر سچ نہیں بول رہا۔ ڈاکٹر جارجینا بارنیٹ کہتی ہیں "اگر لوگ جھوٹ بول رہے ہیں تو انہیں اکثر وقت خریدنا پڑتا ہے کیونکہ جھوٹ بولنے سے دماغ پر سچ بولنے سے کہیں زیادہ ٹیکس ہوتا ہے،یہی وجہ ہے کہ جھوٹے اکثر مختصر خاموشی، ‘ums’ اور ‘آپ جانتے ہیں’ پر گر جاتے ہیں کیونکہ انہیں اپنی کہانی بنانے کے لیے اضافی وقت درکار ہوتا ہے۔ ” اگر بات چیت واضح اور جامع ہو اور اچانک بات چیت کرنے والا رابطہ ختم کرنے کی کوشش کرے تو یہ سب سے اچھا ثبوت ہوتا ہے- یہ فون پر جھوٹے بولنے والوں کے لیے انتہائی خطرناک ہے۔”

دباؤ کے ساتھ ساتھ بار بار تھوک نگلنا

ڈاکٹر جارجینا بارنیٹ کے مطابق تھوک نگلنا اور گلا صاف کرنا ایک اور سست رویہ ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ فون، ای میل یا ٹیکسٹ کے برعکس ایک بلمشافہ ملاقات ایک مواصلاتی ہتھیار ہے، اس لیے جھوٹ بولنے والوں کے پاس اپنے جوابات بنانے کے لیے کم وقت ہوتا ہے۔ اس سے وہ دباؤ میں آ جاتے ہیں اور ایسا کوئی بھی دباؤ جسمانی طور پر ظاہر ہوتا ہے۔ ڈاکٹر جارجینا  مزید کہتی ہیں: "نمی حلق سے نکل جاتی ہے اور دماغ پسینے کے ذریعے جلد کو ٹھنڈا کرنے کے لیے دوبارہ ہدایت دیتا ہے- یہ ایک لڑائی یا پرواز کے ردعمل جیسا ہے جس سے گلا خشک ہو جاتا ہے۔”اس وجہ سے آپ اکثر کسی ایسے شخص کو سنیں گے جو اس جسمانی تبدیلی کے جواب میں لیٹ کر اپنا گلا صاف کرتا ہے یا سختی سے نگل رہا ہے – یہ ایک واضح علامت ہے کہ وہ دباؤ میں ہے۔

طویل جوابات

محبت زندگی ہے
بشکریہ گوگل۔محبت کے نام پر دھوکا نہیں دینا چاہئیے

جھوٹ بولنے والے غلطی سے یہ سوچتے ہیں کہ ایک لمبا، وسیع جواب قائل کرنے کے زیادہ قابل ہے جب کہ حقیقت میں سچ بولنے والے اپنے جوابات میں عام طور پر مختصر اور براہ راست ہوتے ہیں۔ ڈاکٹر جارجینا کے مطابق "جھوٹ اور سچ بولنے والے کے درمیان فرق پر غور کریں – ایمانداری یاد رکھنے سے زیادہ کچھ نہیں مانگتی جب کہ کسی کو دھوکہ دینے کے لیے ہمیں لگتا ہے کہ ہمیں ایک اچھی کہانی پیش کرنے کی ضرورت ہے۔” "اسی وجہ سے تفسیر، وضاحت اور غیر ضروری معلومات میں پیچیدہ ہوتی ہے۔ سیدھے سادے سوال کے پیچیدہ جواب سے بچو!”

تاکیدی یا زور دار لہجہ

ڈاکٹر جارجینا بارنیٹ یہ بھی کہتی ہیں کہ جب ٹیکسٹ اور ای میل کے ذریعے کسی جھوٹے کے جھوٹ پکڑے جانے لگیں تو اس کی زبان ایک زور دار لہجہ اختیار کر سکتی ہے۔ "کسی ایسے شخص پر غور کریں جو اپنے ساتھی کو دھوکہ دے رہا ہے، وہ دوسرے کو قائل کرنے کی بے چین کوشش میں اپنی زبان اور فصاحت سے کام لیتے ہیں، اور جتنا زیادہ جھوٹ بولنے والے کو لگتا ہے کہ ان پر یقین نہیں کیا جا رہا ہے، وہ اتنا ہی زور دار طریقے سے مزید جھوٹ بولے چلے جاتے ہیں۔  ان کے مطابق ایک ایماندار شخص اپنی بات چیت میں پرجوش ہو گا لیکن وہ جھوٹ بولنے والوں سے زیادہ سادگی اور صاف گوئی کے ساتھ اپنی بات پیش کرے گا۔

مبہم زبان

ڈاکٹر جارجینا بارنیٹ جھوٹ بولنے والے کی ایک نشانی یہ بھی بتاتی ہیں کہ اس کی زبان مبہم اور غیر ذمہ دارانہ ہو گی۔ ان کا مزید کہنا ہے: "ایمانداری عام طور پر براہ راست اور سادہ بیانات پیدا کرتی ہے، لیکن جھوٹے کو بے نقاب ہونے کی صورت میں خود کو ڈھانپنا پڑتا ہے اور اس وجہ سے وہ مبہم بیانات جیسے کہ ‘شاید’، ‘ممکنہ طور پر’، ‘شاید’ اور کلاسک، ‘میں یقین سے نہیں کہہ سکتا’ جیسی باتیں کرتا ہے۔ لہذا اگر وہ جھوٹ بولتے ہوئے پائے جاتے ہیں تو وہ خود کو لائن پر نہیں ڈال پا رہے ہیں۔”

خودساختہ ایمانداری کا زیادہ استعمال

ڈاکٹر جارجینا بارنیٹ نے خبردار کیا ہے کہ لفظ "ایمانداری” پر زیادہ زور تشویش کا فوری سبب ہے۔ یہ لفظ کبھی کبھار استعمال کیا جاتا ہے لیکن یہ بالکل اس بات کا اشارہ ہوسکتا ہے کہ سامنے والا جھوٹ بول رہا ہے۔ لیکن اگر اس لفظ پر مسلسل زور دیا جاتا ہے تو سوال یہ ہے کہ وہ اس پر کیوں زور دے رہے ہیں؟

ڈاکٹر جارجینا کے مطابق "جھوٹ بولنے والے چاہتے ہیں کہ آپ ان پر جلد سے جلد یقین کریں، وہ اس امید پر ایمانداری پر زیادہ زور دیتے ہیں کہ آپ جلد پرسکون ہوجائیں گے اور وہ عجیب و غریب صورتحال سے بچ سکیں۔ یہ طریقہ خاص طور پر اس بارے میں ہے کہ اگر آپ نے حقیقت میں دوسرے شخص پر جھوٹ بولنے کا الزام نہیں لگایا ہے – تو وہ آپ کو یہ بتانے پر زور کیوں دے رہا ہے کہ وہ ایماندار ہے؟”

251 thoughts on “محبت کے نام پہ دھوکے سے بچنے کی 6 نشانیاں

  1. https://pillswithoutprescription.xyz/# pet meds without vet prescription canada

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔