ایپل کی 3 کھرب ڈالرز کی مالیٹ ویلیو، دنیا کی پہلی کمپنی بننے کا اعزازحاصل کر لیا

TWITTER IMAGE
Spread the love

معروف امریکی ٹیکنالوجی کمپنی ایپل 3کھرب ڈالرز کی مارکیٹ ویلیو رکھنے والی دنیا کی پہلی کمپنی کا اعزاز اپنے نام کر لیا ہے ۔

رپورٹس کے مطابق ایپل کے شیئرز پیرکو مارکیٹ ٹریڈنگ میں تقریباً 3 فیصد بڑھ کر 182.88 ڈالرز تک پہنچ گئے جس کے بعد ایپل دنیا میں عوامی طور پر تجارت کرنے والی پہلی کمپنی بن گئی جس کی مارکیٹ ویلیو 3 کھرب سے بھی تجاوز کر گئی۔

مارچ 2020 میں کورونا کے بعد سے ایپل کے شیئر کی قیمت 3 گنا سے زیادہ بڑھ گئی ہے، جس سے مارکیٹ کیپٹلائزیشن میں تقریباً 2 ٹریلین ڈالر کا اضافہ ہوا ہے۔

اس کے علاوہ ایپل کی قدر اب دنیا کی 10 بڑی معیشتوں میں سے 6( برطانیہ، بھارت، فرانس، اٹلی، کینیڈا اور جنوبی کوریا) کےگروس ڈومیسٹک پروڈکٹ (جی ڈی پی) سے زیادہ ہوگئی ہے۔

ایپل انتظامیہ نے اپنے صارفین کے اعتماد کو برقراررکھنے کے عزم کا اعادہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ آئی فون سمیت مصنوعات کی فروخت میں اضافے کے لیے لانچ کرتی رہے گی کیونکہ وہ نئی راہیں تلاش کرنے کے لے اپنی جدوجہد جاری رکھے گی۔

سرمایہ کار پرُ اعتماد تھے کہ صارفین آئی فونز، میک بکس اور ایپل ٹی وی اور ایپل میوزک جیسی سروسز کے لیے سب سے زیادہ ڈالر خرچ کرتے رہیں گے۔

اوکلاہوما کے تلسا میں لانگبو اثاثہ جات سسٹم کے چیف ایگزیکٹو آفیسر جیک ڈالرہائیڈ نے کہا، "یہ ایک شاندار کارنامہ ہے اور یقیناً منانے کے لائق ہے، یہ صرف آپ کو دکھاتا ہے کہ ایپل کس حد تک آچکا ہے، اور سرمایہ کاروں کی اکثریت کی نظر میں یہ کتنا غالب ہے۔”

ویلز فارگو انویسٹمنٹ انسٹی ٹیوٹ کے سینئر عالمی مارکیٹ سٹریٹجسٹ سکاٹ ورین نے کہا کہ "مارکیٹ ان کمپنیوں کو انعام دے رہی ہے جن کے پاس مضبوط بنیادیں اور بیلنس شیٹس ہیں، اور جو کمپنیاں اس طرح کے بہت بڑے مارکیٹ کیپس کو مار رہی ہیں، انہوں نے ثابت کیا ہے کہ وہ کاروبار کو تقویت دے سکتے ہیں نہ کہ قیاس آرائیاں پر مبنی ہے ، جنوری 2007 میں شریک بانی اور سابق چیف ایگزیکٹیو اسٹیو جابز کے پہلے آئی فون کی نقاب کشائی کے بعد سے ایپل کے حصص میں تقریباً 5,800 فیصد کا اضافہ ہوا ہے، جو کہ اسی عرصے کے دوران کے تقریباً 230 فیصد اضافے سے کہیں زیادہ ہے۔

ایپل نے مائیکروسافٹ کارپوریشن کے ساتھ 2 ٹریلین مارکیٹ ویلیو کلب کا اشتراک کیا، جس کی مالیت اب تقریباً 2.5 ٹریلین ڈالر ہے اور اس کی مارکیٹ ویلیو ایک ٹریلین سے زیادہ ہے، رپورٹس کے مطابق سعودی عرب کی آئل کمپنی کی قیمت تقریباً 1.9 ٹریلین ڈالر ہے۔

واضح رہے کہ ایپل کی مارکیٹ ویلیو پہلی بار اگست 2018 میں ایک کھرب ڈالرز تک پہنچی تھی جبکہ اگست 2020 میں اس کمپنی کی مارکیٹ ویلیو 2 کھرب ڈالرز سے تجاوز کر گئی تھی۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔